jag vet att jag döljer en sanning..

Det går bättre för mig nu.. har inte hunnit väga mig idag,  men jag hoppas jag gått ner en del.
Har inte väggt mig på länge, har inte vart hemma. skönt! jag hatar att vara hemma, om jag inte är själv vill säga..
På mitt nya jobb så äter jag inte, är nästan helt själv hela tiden. Tråkigt att vara själv, tiden går långsamt, men jag tänker inte på mat eller något så det är skönt..
måste springa och kolla vågen...
HELVETE!!!! 57.2 kg. sjukt äckligt!
Har förresten skrivit upp mina mått, inte för att ni kanske bryr er.. men det kan ju vara pepp för mig själv att ha det här!
Bröst: 88 cm
Midja: 73 cm
Rumpa:94 cm
Lår: 55cm (tjockaste stället)
Armar: 27 cm
Fy fan alltsååå! det ska ner till sommaren. men den är snart här så jag får skynda mig!
Nej nu ska jag vila i 15 min sen blir det en springtur..
btw så är Kristin Cavallari snygg...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller med, hon är förbannat snygg! Älskar sista säsogen av the hills! Hoppas det kommer en till!

2010-05-22 @ 08:32:48
URL: http://themana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0