MAT

hejhej!

Igår somnade jag klockan 5 och skulle gå upp kvart i 6.. Kände att det va sömnen jag behövde!
Somnade två gånger på jobbet och mådde så sjukt illa hela dagen. Va tvungen att trycka ner två mackor för att illamåendet skulle försvinna (vilket det inte gjorde).
Somnade i soffan innan framför topmodel.. Sedan var det dags för mat, tog två biffar (mammor ni vet).
 
BTW så väger jag just nu 59.0 kg.. Blir peppad som attan :)
Dock så måste jag göra lite mer magövningar!!

Jag hörde innan när mamma frågade pappa om jag var arg och sur innan, och då sa pappa att han todde att jag var trött, och inte mår så bra!! HELP ME! pallar ej gå till doktorn igen...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0