end of the road

Har kommit hem från pojkvännen nu...mysigt va det! Dock hatar jag när han tar på min feta äckliga mage :(
Åt en macka där vid 5, han tvingade mig typ. Kunde säkert stått emot lite till men men.. jävligt försent nu!
Kom hem, då hade dem gjort levergryta. HATAR DET!
Så jag försökte smit med den vanliga meningen, - jag åt hos blabla! Funkade tyvärr inte idag, så fick göra nudlar..
Då är det bara att ta fram tandborsten och trycka ner den i min feta hals. Vill vara tom!

Imorgon ska jag nog åka skridskor med mina kära vänner, ska bli kul.. men vad ska man ha på sig?

sedan på kvällen blir det utgång med pojkvännen och massa andra! Är faktiskt rätt pepp inför det :D



                                                         SNYGG


PUSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: K

Jag håller med dej där. Man vill vara tom, man vill vara hungrig, för då vet amn att man har lyckats...



Hoppas att du lyckas :)

2009-01-07 @ 23:22:30
URL: http://madeofplastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0